The Last Patrol, Haguenau, 1945 - W.I.P 1:100 mini projekt

Jeden ľahký rýchly miniprojekt na potešenie oka i srdca. V tomto projekte sa spoja moje dve modelárske vášne - krabicčkové papierové modely MiniBox v mierke 1:100 od Ing. arch. Milana Weinera (je im venovaná celá časť môjho blogu) a maľovanie figúriek.  Kedysi dávno som si kúpil dve krabičky modelov do hry Flames Of War od firmy Battlefron Miniatures - v jednej boli dva resinové autá US413 Dodge 3/4-ton a v druhej kovoví vojačikovia US707 Armored Recon Platoon - všetko malinké modely v mierke 1:100.

Tak som si vybral niekoľko vojakov, jeden Dodge trucka s posádkou a vyrobil som maličkú scénku poslednej patroly v Haguenau (motivované samozrejme geniálnym seriálom Bratstvo neohrozených), všetko som umiestnil na 48 mm okrúhlu bejzku. Vyslovená oddychovka na popoludnie.



Príprava a bejzkovanie. Auto aj vojaci majú vlastné bejzky,
preto som ich musel 'utopiť' v greenstuffe.





Prvé farby - maľovanie bejzky a auta, len prvotný nástrel
farebného modulovania plôch.




Trochu zaprášenia a prvý nástrel vojakov. Farbu uniforiem
som musel upraviť po pripomienkach modelárov WW2 techniky.





Zábavka na vojačikoch, pridávanie detailov a skúšobné
umiestnenie na bejzku. Zároveň posledné W.I.P. fotky.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?