French Korps Of Krieg - W.I.P. 1

Keď vydal Games Workshop box Kill Team: Octarius s novými plastovými figúrkami Death Korps Of Krieg, bol som skeptický. GW-čko vždy svojich gardistov robilo prerastených, mohutných, absolútne neadekvátnych 28 mm mierke. Oproti tomu Death Korps Of Krieg od Forge Worldu boli dokonalí - úžasný dizajn prevzatý z nemeckých a francúzskych jednotiek prvej svetovej vojny, proporčne verní. Problém bol len FW-čkový resin, odliatky a takmer nulová variabilita modelov. Čím viac som ale videl namaľovaných nových plasťáckych Death Korpsov, tým viac sa mi pozdávali. A tak som sa nakoniec rozhodol, že si nejakých spravím.


Kill Team: Octarius  - Death Korps Of Krieg


Mal som aj inú motiváciu - nové modely francúzskej pechoty z prvej svetovej vojny od Wargames Atlantic. Novinka ma zaujala na prvý pohľad a a hneď som vedel, že takto nejak by mohli moji deathkorpsáci vyzerať - modré uniformy, kombinované s hnedými doplnkami.  


Francúzska pechota z prvej svetovej (Wargames Atlantic, 28 mm)


Na stránkach Wargames Atlantic som našiel obrázky pekne vymaľovaných francúzskych vojakov, vrátane oficiera s pištoľou. Toho som si zobral ako vzor, podľa ktorého som postavil skúšobného 'French' Korps Of Krieg oficiera, ktorého použijem zároveň na test farebnej schémy. Predsa len, vzhľadom na isté odlišnosti modelov sa nedá urobiť 1:1 farebná kópia...


Death Korps oficier postavený podľa toho francúzskeho


Testovací paint som urobil tentokrát podľa postupu, ktorý som sa naučil od Francesca Thau a ktorý používam na historickú napoleoniku - čierny sprejom striekaný základ, cez to zenitálne biele svetlo, taktiež sprejom od GW. Následne na svetlé časti aplikovaný basecoat a Army Painterovský shader a klasika layering, glazing ... Dáva to modelom peknú hĺbku a separuje jednotlivé časti čiernymi linkami (tzv. blacklining). Modrá uniforma sa pekne začína rysovať, na jeden večer fajn výsledok...


Nástrek čiernym a bielym základom...

... basecoat svetlých častí ...

... Army Painter shader ...




... a nástrel modrej uniformy ...

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?