French Unit, The Silver Bayonet W.I.P. (28mm North Star Military Figures)

Tým, že mám rád figúrky a rád sa pozerám, čo je v danej oblasti nové občas sa mi zadarí objaviť niečo nové, do čoho sa zamilujem. A presne to bol prípad Silver Bayonetu a North Star Military Figures. Niekto na Facebooku zdieľal alternatíne figúrky pre napoleoniku a tie ma zaujali. Preklikal som web, Faceboook a už to bolo :)


Stolová hra The Silver Bayonet


The Silver Bayonet je stolová hra s figúrkami s tématikou gotického hororu v období napoleoniky. Na masívnych bojoch sa priživujú temné sily a tak z veteránov bitiek vznikajú špeciálne jednotky pre boj s týmito besmi. Každá národnosť - aktuálne šesť kusov: francúzi, španieli, briti, rakušáci, prušáci a rusi - má svoju špeciálnu jednotku pozostávajúcu z ôsmich bojovníkov. Nikdy som nebol hráč, takže herné nuansy systému publikovaného Osprey Publishing ma nechávajú chladným, ale tie figúrky! Krásne vysculptené, kvalitne odliate, perfektne zabalené. Okamžite si ma získali a rozhodol som sa skúsiť si namaľovať to, čo mi bolo najbližšie a mal som najviac naštudované - Francúzov.


Parádne balenie Francúzskej jednotky


Figúrky sú vizuálne síce takým mixom rôznych typov vojakov armád danej národnosti s fantasy prvkami, no ja som sa rozhodol pre každú figúrku si nájsť historický podklad a maľovať ju podľa toho. Jednak mi to dávalo priestor na štúdium, rešerše a tiež každá figúrka bola iná, unikátna. Odliatky sú perfektné, takže nebolo treba žiadne veľké úpravy, okrem začistenia, občasného narovnania ohnutých častí a prebrúsenia / naleštenia povrchu figúrok. Akékoľvek ďalšie reči sú tu zbytočné, preto prikladám fotky z progresu.

Veteran Hunter




Maľba inšpirovaná filmom Brotherhood Of The Wolf

Heavy Cavalryman




Inšpirácia pre maľbu: Cuirassier 1809 


Officer




Inšpirácia pre maľbu: French Vistula Legion 

Supernatural Investigator




Inšpirácia pre maľbu: Representant en mission 

Sapper




Inšpirácia pre maľbu: Swiss Sapper 2. regiment


Grenadier




Inšpirácia pre maľbu: French Line/Light Infantry Grenadier

Vivandiere




Inšpirácia pre maľbu: French Vivandiere

Occultist




Inšpirácia pre maľbu: Zaklínačka (len cigánka miesto černošky)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?