Conan bust W.I.P.1 - pleťovka a tvár (88 mm Clay Cyanide Miniatures)

Nedám si pokoj a nedám. Po bustičke Suna, opičieho kráľa som si povedal, že si ja pekne budem šmrdlať tých mojich 28 mm prťúchov a bustám dám pokoj... No figu borovú! Laco zase nainšpiroval a ja debil som sa hneď pustil do ďalšej busty...


Conan Bust, Clay Cyanide Miniatures 


A môže za to aj Paťo a jeho e-shop Dark Rose Miniatures, lebo mi tohoto Conana poslal. Aj keď to nieje typický a čistokrvný Conan, ako ho poznáme z komiksov, zrejme si ho nikto nepomýli. Arnoldova tvár je nezameniteľná a ten účes? No holt sa Clay Cyanide Miniatures zrejme inšpirovali novými francúzskymi komiksami o obrovi z Cimmerie. 


... možná inšpirácia pre Conanov účes ...


A zase som sa pustil rovno do svetelnáho efektu (jasne, podľa Laca), našťastie som bustu vyberal tak, aby to tu bolo najmä o pleťovke. NMM je tu akurát ten trojuholník opasku... Prvý večer naskicované uloženie farieb a trochu glazovania, druhý večer ksicht. Zatiaľ pohoda, nepremýšľam, nemaľujem v hlave, teším sa na ďalšiu maľovaciu session...


... rozloženie farieb / osvetlenia, vpredu svetlo ... 

... zozadu tma a modré svetlo ...

... trochu glazovania a stmavovania ...

... lebo som si strekol zenital z opačnej strany :) ...

... prvé ťahy štetcom na tvári ...

... a potom ďalšie ...

... a ďalšie ...

... a tak dookola ...
 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?