Gabriel Knight W.I.P. 3

Dnes len malý progres, ale zatiaľ asi najväčšie moje trápenie na tejto miniatúrke - freehand na brašne podľa obalu krabice PC hry Gabriel Knight 2 - The Beast Within. Kurňa niečo také maličké (cca 9x6 mm) som ešte asi v živote nemaľoval a ešte sa to malo aj na niečo podobať... Už to lepšie asi nebude, ale som vcelku spokojný. Čo je treba upraviť sú ešte iniciály GK, ktoré moc bijú do očí a je vidieť, že sa mi už trochu triasla ruka, videl som dvojmo a mal som dosť. Zajtra ten font skúsim dotvarovať podľa predlohy a trochy zjemniť nejakou hnedou.


Motív na freehand brašne


Keď uz som mal stetec vo vode, tak som dorobil aj zvyšok brašny. Jo a ešte pred začiatkom celého dnešného maľovacieho bloku som si čiernou pretrel ten nepodarený pokus o nasvietenie rámu bejzky - toto poriešim na záver.


Gabriel Knight a brašna s motívom krabice PC hry


EDIT: Podľa doporučenia jedného z figurkárov na fóre skúsim tú hlavu na brašne spraviť tak, aby viac 'vystúpila'. Uvidím, čo z toho vylezie...

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?