Gabriel Knight W.I.P.

Dnes som sa tak nejako prinútil trošku maľovať, keď už trtkajzlíček Onufry skončil v riedidle a do rúk mi padla už dlhšie načatá figúrka hrdinu série počítačových hier, 'Schattenjägera' Gabriela Knighta (pôvodne Steampunk Sorcerror od Wyrdu). Figúrku som načal už dávnejšie podstavcom - skalami nasvietenými plamienkom šľahajúcim z Gabrielovej ruky.

Teraz som začal so základom plášťa a nohavíc a potom ma to nejako začalo baviť, tak som sa trošku chytil do toho OSL (open source light) efektu na kabáte - hral som sa s tým nazelenalým svetlom na ňom. Tož a vcelku spokojný som zostal. Vyskúšal som tu aj nové farbičky od Rackhamu, čo som prednedávnom prikúpil od kamoša Ogreho.


Rozmaľovaný kožený kabát s mojím prvým OSL efektom

Po malej pauze som pokračoval v maľovaní kabáta, hral som sa s zelenkavými hajlajtami na záhyboch a tiež s ich plynulosťou. Dorobil som aj nenasvietenú hnedú časť koženého kabáta a opravil som farebnú postupnosť plamienka.


Zvýraznené zelené osvetlenie kabáta plus dotiahnuté nenasvietené časti

Plánujem aj malý tematický freehand na tú brašnu, ale neviem ako to vyjde... Je to motív z obalu krabice druhého dielu Gabriela Knighta pod názvom Beast Within.


Motív na freehand brašne

V dnešnom poslednom maľovacom bloku som pokračoval na kabáte, dorazil som najvyššie hajlajty a prifarbil som najhlbšie tiene fialkavými odtieňmi. Plus nejaké drobné šrámy na opotrebovanom kabáte lovca tieňov. Spravil som ošúchané Gabrielove džínsy nasvietené plamienkom, prvý základný náter brašne a aplikoval som prvý wash na tvár a ruky.


Gabriel Knight po celodňovom maľovaní

Chcel by som len upozorniť, že fotky vznikali priebežne počas dňa od ráno až do večera, bez fotošopových úprav a tomu zodpovedá aj prípadná meniaca sa farebnosť. Takže aj niektoré nezmenené časti figúry môžu na fotografiách vyzerať trošku inak.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?