Nová bustička - Ïlnimar

Správne namotivovaný bustičkami môjho kamaráta Figimana, ktoré som podrobil dôkladnej obhliadke na súťaži ALL Kits Show v Banskej Bystrici, som sa rozhodol aj ja po dlhej dobe skúsiť namaľovať nejakú bustu. Keďže ambície na historické veci ako Figiman nemám, rozhodol som sa pre fantasy (a fantastic) kúsok z produkcie Enigma Miniatures: Ïlnimar, elfský bojovník.

Bustička je to maličká, na výšku má len necelých 5 cm, ale keďže dizajnérom bol sám veľký Raúl García Latorre, figúrka má krásne vypracované detaily a je radosť na nej pracovať. Prípravu som zmákol už dávnaješie v rámci testovania panelákovej dielne, kde som si zriadil pracovný stolík na primovanie figúriek.

Ako je u mňa zvykom, začal som s metalikami, ktoré aj napriek tomu, že ide o bustu, tvoria veľkú časť figúrky. Keďže som nechcel bojovníka 'zo škatuľky', s nalešteným brenením, ale 'zaslúžilého majstra športu', základný metalický náter som stiahol tmavými matnými washmi a pridal som náznaky oxidácie a povrchovej degradácie kovu. Metalické ostali len niektoré šrámy a okraje kusov zbroje.

Ako podklad pre ďalšie maľovanie som si pripravil základný náter pleťovky a oblečenia. V najbližšom maľovacom bloku teda prídu rad na handry :)

Ïlnimar s prvými základmi metalík

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?