AEC Matador Ambulance, 1:100 - dokončený


Pod tlakom okolností som včera a dnes sfinalizoval vystrihovačku AEC Matador Ambulance v mierke 1:100. Model vychádza z jednoduchej miniboxovej krabičky Milana Weinera v mierke 1:160, ale na rozdiel od originálu ten môj je možné si postaviť aj v modelovej EXTRA verzii s modelovým podvozkom, hromadou doplnkov a interiérom. V piatok som dal dohromady celkový alyout stránok a dnes so doladil číslovanie dielov a stavebný návod.



Vzápätí som oslovil modelárov z komunity okolo servra Minimodel.cz, aby mi pomohli s beta-tetom stavby modelu a spripomienkovali model, spracovanie, návod i návodné kresby. Pokiaľ táto záverečná fáza prejde bez prolémov. bude model zverejnený na stiahnutie v sekcii MiniModel Download.




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?