Persian Assassin (JMD)

Po hektickom týždni sa mi podarilo dokončiť solídne rozbehnutého peršana, bohužiaľ nevysvetliteľné problémy s maľovaním metalík sa podpísali na dosť veľkom znechutení, nechýbalo veľa a skončil v riedidle (prípadne v koši). Keďže figúrka je skutočne veľmi pekná a má skutočný potenciál rozhodol som sa nepredlžovať agóniu a v skrátenom konaní som dokončil podstavec, opravil najhoršie chyby a odložil figúrku do skrine; pri prvej príležitosti si kúpim peršana ešte raz a doprajem jej tentokrát maximálnu pozornosť vrátane väčšej scénickej bejzky.

Persian Assassin - po prvom kole vedie 1:0

Plnú verziu obrázkov s viacerými uhlami pohľadu nájdete (a môžete aj zahlasovať) na CMON: http://www.coolminiornot.com/289669 (súčasné skóre ).

Komentáre

Vrabec napísal(a)…
paradna práca! ... vypadalo to dobre uz od sameho zaciatku ...

akurat ak mozem tak ten zlatý naramenník mi pride trochu zliaty dohromady ... neviem ale ako kvalitne to bolo znazornene na figure ...
Vrabec napísal(a)…
sry ... prilozeny text som cital az po tom ako som pridal komentar ... hmm metaliky su mrcha vec ... ak je to dobre znazornene mozno by pomohol tmavy wash ale ... do riedidla rozhodne nie to by bola skoda! ... ked tak maximalne skusit non -metal ale to tiez neviem ...
Dark Tower napísal(a)…
VRABEC: Toto uz nezachrani nic, fakt len rieditlo. Opravoval som to dovtedy, kym tam uz nebolo moc farby.
Vrabec napísal(a)…
... v tom pripade by som to nechal uz byt ... tak ako je ... skoda riedidlovat! ... hura na dalsiu figuru :P
Dark Tower napísal(a)…
No, teraz uz riedidlovat nebudem. Kupim si ho este raz, pokusim sa vyvarovat vsetkych chyb, co som tu vysrstil a doprajem mu poriadnu scenicku bejzku...
Vrabec napísal(a)…
amen!
aspon ze tak ... Marian by bol toho riedidla chopny ... tak uz sa tesim na dalsiu figuru ..

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?