Masové maľovanie W.I.P.

Koncom týždňa a cez víkend som si dal záväzok rozrobiť nejaké to masové (pozor - nie mäsové) maľovanie. Na stole som mal desať pripravených a nabejzkovaných Vostroyancov pre moju imperiálnu gardu (a otestovanú color schému na jednom officierovi), rozrobenú bejzku pod nového Persian Assassina aj s assassínom samotným a pár doplnkami na bejzku, nakonvertených SpaceWolfov, bustu Viking Fury od Andrey a kopu ďalších. Aby som s tým všetkým pohol, našiel som spoločný prvok - metaliky - a mohol som natierať. Popri tom som tieňoval assassínov podstavec, ktorý mi pištoľou 'predfúkol' Marián. No a kým schol podstavec, priebežne som washoval natreté metaliky (a jedným očkom sledoval v telke Old Shatterhanda). Pohoda ako vyšitá.




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?