Blood Angel Terminator W.I.P. 01

Tak ako mnohí iní v teple nemôžu maľovať, mne sa včera v tom hice práve nič iné robiť nechcelo. Nuž som zobral prvú figúrku, ktorú som mal po ruke a pustil som sa do nej. Takto náhodne padla voľba na Blood Angel Terminatora, ktorého som si postavil pred pár týždňami zo spručiek Space Marine Terminatorov a Blood Angel Death Company podľa figúriek z hry Space Hulk. Motivovaný niekoľkými prácami z CoolMiniOrNot som zvolil dvojfarebnú kombináciu - pol na pol čierna a červená, plus malý OSL efekt žiariacej modrej power fisty.




Prvé W.I.P. fotky zatiaľ čierneho Blood Angel Terminatora

Okrem toho som pomaľoval ešte podstavec na 28 mm Broma Hard Barka od Enigmy, WarpWolfa od PrivateerPressu, ktorého maľujem pre Zlého Gobba a posledné prípravy som urobil aj na Sgt. Connorovi z o série Dark Nova od Enigmy, ktorého sa chystám maľovať v rámci skupinovky na ModelFore.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?