Nurgle Chaos Lord W.I.P. 1

Nurgle Chaos Lord bol jeden z prvých nových plastikových minimodelov od Games Workshop, ktoré som zaznamenal a padli mi do oka. Pár dielikov na malej spručke má veľmi pekné detaily, výborne sa skladajú, takmer nie je potrebné tmelenie. Oproti resinovým odliatkom nedisponujú takou ostrosťou v detailoch, ale aspoň nezaváňajú žiadnym problémom :) Za srdce ma ale skutočne Nurgliak chytil pri pohľade na verzie od Bohuna a C'Tana. Figúrku som mal doma už nejaký čas, ale toto bol podnet, aby som ho konečne vzal do rúk.

Rozhodol som sa namaľovať tieto figúrky dve - jednu v pôvodnom stave (takmer) bez úprav pre EBAY a druhú nakonvertovať. Kým dorazili všetky diely na konverziu, pustil som sa do maľovania hernej figúrky. Jeden deň som pripravil bejzku a metaliky, včera som sa dal na pleťovku. Veselé fialkavé odtiene, kopa otvorených rán, výtok črevá tlačiace sa z otvorenej rany na bruchu - tomu hovorím romantický piatkový oddych :)


Rozpracovaná pleťovka


Včera dorazili aj bity pre konverziu, vyštípal som druhého Lorda zo spručky, dosculptil dieru v bruchu a črevá (kde bolo pôvodne miesto na sekeu, ktorú držal pred sebou), prilepil a dosculptil novú ruku so sekerou, pripravil druhú zmutovanú ruku, ktorá bude vyrastať pri tej so sekerou, vymenil hlavu a pripravil nurgle powerfistu. Keď dorazia chaosné shoulderpady z Kromlechu, konverziu dokončím.



Nakonvertený Nurgle Lord

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?