Polish Vistula Legion (28 mm, Warlord Games) II. - granátnici a voltižéri

Povzbudený rozbehom pri maľovaní tejto špeciálnej napoleonskej jednotky :) som sa rozhodol pokračovať v nastolenom postupe - maľujúc skupinku voltižérov a granátnikov som si odbiehal ku kovovej figúrke ďalšieho oficiera.

Trochu čudná póza (niečo medzi útokom a potknutím sa :)) ma ale nijako neodradila a už zakrátko som mal pána oficiera hotového. Trochu som si otestoval postup pri žlto-modrej uniforme, ktorá u druhého veliteľa už nebola prekrytá kabátom a svietila tak v plnej paráde. 

Otestovanú uniformu som následne aplikoval u všetkých granátnikov a voltižérov. Tu som narazil na drobný problém - odliatky kovových hláv mali defekty, neboli odliate úplne kóšer. Snažil som sa to opraviť a maľovať tak, aby to bolo čo najmenej viditeľné, ale celkový dojem je aj tak iný, než u plasťákov. Škoda, myslel som si, že tie hlavy budu najväčší benefit.

Postupne som namaľoval zvyšok pešiakov - štyroch voltižérov a štyroch granátnikov; vzhľadom na početnosť Légie voči štandardným francúzskym jednotkám som sa rozhodol zachovať originálny počet vojakov z krabice (24 kusov), bez nutnosti dokupovania ďalších figúrok. Na jednom podstavci tak budú štyria (namiesto šiestich v prípade veľkých hlavných armád) vojaci. Takže som v tomto bloku vlastne dokončil polovicu celej Légie. Zvyšných dvanásť vojakov (tri roty pešiakov), plus veliteľského bubeníka - a tým pádom aj celú Légiu dokončím v nasledujúcom bloku (dúfam, že čo najskôr, aby som sa mohol vrhnúť na Britov).


Command grupa - bubeník, dvaja oficieri a sapér

Druhý oficier ...

... v trochu divnej póze ...

Voltižéri a jeden granátnik ako WIPká

Skupinové maľovanie viacerých figúr naraz ...

... je dostatočne osviežujúce a pestré ...

Príprava na zatrávňovanie ...


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?