French Korps Of Krieg - W.I.P. 2

Bez hanby priznávam, že noví plastoví Death Korps Of Krieg od Games Workshop sú skvelé figúrky a bavia ma. Nemohol som si pomôcť a za dva večery som dotiahol prvého vzorového French Kriegsmana do finále.

Pôvodne zamýšľanú modrú helmu som po vzore francúzskeho oficiera dal do čiernej s červeným pruhom. Rovnako tak aj náramenníky, čo veliteľa vo výsledku odlíši od bežných vojakov, ktorí budú mať všetko modré. 

Keďže originálni frantíci mali niektoré doplnky biele, pre trochu kontrastu okolo čiernej helmy som spravil bielou stočené deky na batohu. V prípade týchto figúrok som sa namiesto NMM rozhodol pre klasické metaliky, takže všetko šlo rýchlo a bez zdržiavania.

Na záver som si trochu zaspomínal na staré časy nad starou resinovou bejzkou od Scibora. Už len aplikovať dekály na shoulderpady a pilotný DKOK - frantík je na svete...



Helma, náramenníky v čierno - červenej ...


Základ bejzky a biele deky na batohu


Bejzka hotová, už len doladiť detaily

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?