Brogan The Bonecrasher W.I.P. 1

Už dlhšiu dobu vo mne zrela myšlienka skúsiť namaľovať figúrku podľa predlohy iného figurkára, proste použiť starý osvedčený postup začínajúcich maliarov - skopírovať nejakého veľkého majstra. Keď som na Plastic Session v Poprade držal v ruke Mariánovho Brogana, rozhodol som sa definitívne. Priamo na súťaži som si túto figúrku od Andrea Miniatures zakúpil pevne rozhodnutý namaľovať ju podľa Mariána.

V rámci jednej príjemnej chvíľky som si pripravil bejzku - ako inak - od Scibor Monstrous Miniatures, ktorú som si trošku upravil, strekol základom a nafarbil.


Pripravená bejzka

Keďže som chcel maľovať podľa Mariánovej predlohy, došlo na klasické metaliky tónované glazmi. Tie som zatiaľ takýmto spôsobom nerobil, preto som sa rozhodol pustiť sa najprv do nic h- aby som sa v prípade potreby mohol vrátiť z kratšej cesty :) Bronzovú farbu doma nemám (klasickými metalikami som robil málo, maximálne tak striebornou pušky gardistom), musel som ju namiešať. Bolo to zaujímavé ale vcelku to vyšlo. Následne som začal pridávať tiene, čím aj prvý deň prác skončil.


Nazákladovaná figúrka s natretými metalikami a prvými tieňmi

Ďalším krokom bolo postupné zosvetlenie opotrebovaných častí zbroje, dorobenie efektu zájdeného kovu v priehlbinách a okolo ozdôb, pridanie svetla na vrchné a vystúple časti a na záver som sa vytešil (v úvodzovkách) s maľovaním drobunkých kurdliniek, lemov a hlavy vlka na opasku. Končiac v hlbokej noci, poloslepý som to zapichol s tým, že posledné korektúry spravím za normálneho svetla a s pevnou rukou :).

Vyzdobená, opotrebovaná, ošúchaná a zájdená zbroj - snáď to všetko na fotke vidieť,
fotené to bolo takmer potme

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?