Nová figúrka - Airtis Barbarian Gnome

Povedal som si, že by bola škoda nevyužiť moje figúrkarske nadšenie a tak vezúc sa na krídlach broganovskej eufórie som si rozrobil ďalšiu figúrku (ak už mám ísť s Heroldovcami na Bulldog Fest do Liptovského Hrádku, tak s niečím novým, nie?) - Airtisa, barbarského gnóma od Enigma Miniatures. Táto figúrka bola mojím snom od mojich figurkárskych počiatkov, tak som si povedal, že teraz je ten čas. Kvalitne odliate časti takmer nemali mould-lajny, takže začisťovanie bolo otázkou pár minút. Potom trošku vŕtania, pinovania a lepenia a prďola už stál na nohách. Podobne ako Brogana aj Airtisa som postavil na bejzku od Scibora, do ktorej som zakomponoval 'skaly' na ktorých gnóm stojí. Tu som si vyskúšal Mariánovu techniku zakvapkávania piesku sekundovým lepidlom (na vytváranie zrnitého povrchu bejzky, či výplne) a bol som prekvapený ako parádne to funguje, vďaka čomu sa mi podarilo zaretušovať inakosť Airtisovej skaly voči podstavcu a plynule sa napojiť na zrnité plochy sciborovej bejzky. V rámci prípravy som ešte dogreenstuffoval pár drobností a celok som fúkol základom.


Pripravený a nazákladovaný Airtis

V tomto štádiu sa ku mne pridal Martin 'por. Wolf ' Vlček a vyzerá to na malinkú komornú skupinovku, takže ak to pôjde ako má, budem sem dávať spoločný progres.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?