Ïlnimar busta - pokus druhý

Keďže sa trpaslíkovi Onufrymu podarilo ma nakopnúť (obrazne povedané, inak sedím bez problémov), ihneď som z lúhu vytiahol aj druhú 'oddychujúcu' figúrku - bustu Ïlnimara od Enigma Miniatures. Dúfam, že trojtýždňový dištanc stačil na to, aby figúrka dozrela.

Po očistení od pozostatkov pôvodného náteru a streknutí základom som sa pustil do metalík (aj keď ma viacerí presviedčali, že u búst treba začať pleťovkou, keďže to hrá na nich prím, mne to ale vyhovuje viac takto). V pôvodnej verzii som viacmenej improvizoval a metaliky vyšli tmavé a to mi moc na elfského bojovníka nesedelo. Chcel som niečo farebnejšie, svetlejšie, no napriek tomu nie nalešteného panáka z vitrínky. Takže som klasické metalické farby - zlatú a striebornú v druhom pokuse postupne stlmil odtienmi hnedej a fialovej (striebornú) a žltou, žltozelenou, zelenou a modrou (zlatú) plus odzdobne plochy brnenia som spravil v tmavej červenej.

Pokračovať budem oblečením a koženými popruhmi, len čo doriešim dilemu finálnej farebnej kombinácie šatstva.


Takmer hotové metaliky, ešte popracujem na plynulosti prechodov
a trochu kontrastu v modrozelených oblastiach.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?