Cassovia Model Expo 2010

V sobotu 18. septembra sa malá expedícia z Brezna a Bystrice vybrala na akcošku Cassovia Model Expo 2010 do Košicoch :) Prvý šok (v dobrom slova zmysle) u mňa nastal, keď som zistil, kde sa vlastne akcia koná - priamo v predajni Tempus Renault, kde som pred nedávnom bol s mamou vybrať jej malé Twingo. Ako renault-fanúšika ma to potešilo ešte viac. Skutočnosť, že sa akcia konala priamo v showroome košického Renaultu mala aj praktickú výhodu - výborne presvetlené priestory (a tri zaparkované najnovšie modely Renaultu uprostred :))).

Pre mňa to bola košická premiéra, takže som bol zvedavý aj na celkovú organizáciu. Ogranizátori sa činili, boli aj sprievodné akcie (pristavené záchranárske, terénne, historické autá, odvoz autobusom na prehliadku leteckého múzea, skupina v historických uniformách z druhej svetovej vojny), nechýbali ani predajcovia (síce pomenej, ale za to organizátori nemôžu). Trochu horšie to bolo asi s promom celej akcie - skoro som sa nedopátral na modelárskych fórach, že kedy sa vlastne koná a bežná verejnosť zväčša asi tiež nič netušila (prekvapil som spolužiaka-košičana pozvaním na meeting na akcii, vôbec netušil, že také niečo sa v KE deje).

To najdôležitejšie - modely - boli samozrejme tiež k videniu. Množstvo skvelých kúskov v rôznych kategóriách priťahovali pohľady všetkých zúčastnených a v závere aj ocenenia poroty. Naša malá výprava tiež neobišla naprázdno a priniesli sme si domov nejaké medaile. U mňa konkrétne pirátska diorámka Tortuga - The Island Of Pirates (1. miesto, kategória Figúrky) a bustička Melvin The Aviator (1. miesto, kategória Busty), čo ma teší - pretože sú to nové vecičky, ktoré som mal na súťaži prvýkrát.

Cassovia Model Expo bola príjemná akcia a príjemný bol aj celý sobotný východniarksy výlet. Snáď sa v Košicoch stretneme aj o rok...



Zopár fotografií z Cassovia Model Expo 2010

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?