Ultramarine - The Last Stand

Takže sa mi podarilo dnes dotiahnuť Ultramariňáka do finále, dorobil som mu kopu škrabancov, zaprášil som ho a tiež poskladal a pozliepal. Škrabančeky sa podarili (a najmä o tie mi tu išlo) a výsledok je vcelku uspokojivý. Tož môžeme ísť na Horthaka :)

Plnú verziu obrázkov s viacerými uhlami pohľadu nájdete (a môžete aj zahlasovať) na CMON: http://coolminiornot.com/258590 (súčasné skóre ).


Finálna podoba jednohubkového mariňáka

EDIT (2. septembra 2010):
Ešte včera večer po uploadnutí fotiek som si všimol, že niečo nie je v poriadku. Po chvíli mi to došlo - ruka s mečom bola zle nalepená a nezmyselne prekrývala pohodenú helmu. Takže som tú ruku zlámal a nanovo prilepil a začistil. Na fotkách som zbadal aj pár chýb paintu, ktoré som dnes ešte opravil (nezvyknem premaľúvať hotové figúrky, ale vyslovene mi to tam kazilo celkový dojem) - najmä opravovanú ruku, meč a tvár. Následne som figúrku znovu nafotil na dennom svetle a re-uploadol fotky aj na CMON.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?