Horthak The Black Crow (Andrea Miniatures) W.I.P. 03

Včera som už pomaly začínal mať alergiu na Horthakov hrudník, tak som sa skúsil pohnúť ďalej a začal som robiť na chrbte. Priebežne som sa vracal ku hrudníku a zjednocoval farby aj prechody a tak to fičalo. Dotiahol som ešte ruku, v ktorej drží palicu a vcelku uspokojený som šiel spať. Dnes ráno so bol vyspinkaný do ružova a svieži, tak som sa hneď vrhol na Horthakovu tvár. Tu som sa nechal inšpirovať pôvodným paintom kamaráta Maja, od ktorého som mal W.I.P. fotky ešte predtým, než svojho Horthaka vymáchal v liehu.

Po tvári som dotiahol ešte nejaké detaily na vlasoch a pretrel všetky časti, ktoré budú kovové čiernym základom. Teraz ešte dotiahnem zbytky pleti - druhú ruku so štítom a vytŕčajuúce kolená a vrhnem sa na kožené časti výstroja a oblečenie.




Horthak s takmer dokončenou pleťovkou

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?