Móric Beňovský II. (28 mm, Perry Miniatures)

Po nadšenom štarte (staro)nového projektu Móric som mal vybrané a pripravené figúrky, jasnú predstavu, kto je kto a tiež som započal práce konverziou pôvodnej Paris National Guard of 1814 Command od Perry Miniatures. Konverzia Móricovej hlavy podľa seriálovej predlohy vyšla nad očakávania dobre a tak som sa - s patričnou dávkou bázne - chystal na maľovanie...



Seriálový Beňovský - Jozef Adamovič


Ešte v deväťdesiatych rokoch, kedy som sa prvýkrát pokúšal vyrobiť si figúrky Mórica a ostatných, mi bolo jasné, že Móric bude mať tvár Jozefa Adamoviča. Proste televízny seriál u mňa zafungoval a doteraz sa to nezmenilo. Aj preto som sa rozhodol začať tvárou, ktorú mam za tie roky 'vypálenú na sietnici'. Podľa screenshotov zo seriálu som si namaľoval nakonvertenú hlavu, ktorá už bez farby vyzeralas veľmi dobre, ale namaľovaná je fakt ako živá. Normálne som na seba hrdý :)

Obvykle maľujem tváre figúrok na začiatku preto, aby ma potom tá tvár motivovala do ďalšieho maľovania, lebo väčšinou nič zložitejšie na figúrke už nieje :) A toto zafungovalo stopercentne - hotová hlava doslova lákala a tak som sa rýchlo pustil aj do bielej uniformy (viacmenej skúšobne, aby som vedel, ako čo najlepšie spraviť zvyšok Beňovského verných).

Od uniformy to bolo už len kúsok ku metalikám a následne ku glazovaniu / tónovaniu bielej uniformy a figúrka Mórica je hotová. Teraz už zostáva doraziť týmto istým (len batchpaintingovým) spôsobom zvyšných päť druhov... 






Štartovavcia motivácia v podobe tváre Mórica
podľa vzoru Jozefa Adamoviča





Test bielej uniformy podľa seriálového Beňovského







Glazovanie / tónovanie uniformy a takmer hotová
figúrka Mórica Beňovského




Aaaaa

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?