Spanish Unit, The Silver Bayonet W.I.P. (28mm North Star Military Figures)

Po mojej premiére s figúrkami pre Silver Bayonet - Francúzskej jednotke - prišiel čas na Španielov. Priznam sa, že ani neviem prečo, možno kvôli španielskej zákazke. Možno preto, že Briti neboli k dispozícii :)


Obsah balenia Spanish Unit pre The Silver Bayonet


Figúrky sú opäť mixom rôznych typov vojakov s nenápadnými fantasy prvkami. Pokračujem v rozhodnutí pre každú figúrku nájsť historický podklad a maľovať ju podľa neho. Zo začiatku som mal pocit, že Španieli budú nuda, ale čím viac som sa ponáral do tajov španielskych napoleonských uniforiem, tým viac ma to bavilo. Našťastie môj vzor Francesco Thau maľoval veľa španielskych jednotiek, takže bolo kde sa inšpirovať. 

Officer - 25th Regiment Aragon




Inšpirácia pre maľbu: dôstojník 25. Regimentu Aragon

Infantryman - 36th Regiment Irlanda




Inšpirácia pre maľbu: vojak 36. Regimentu Irlanda

Swordsman - Spanish Infantry 1811




Inšpirácia pre maľbu: vojak španielskej pechoty 1811

Sapper - Royal Regiment of Sappers and Miners 1813




Inšpirácia pre maľbu: španielsky sapér

Artilleryman - Talavera 1809




Inšpirácia pre maľbu: španielsky delostrelec z Talavery

Veteran Hunter - Militiaman Zaragoza 1808




Inšpirácia pre maľbu: vojak španielskych milícií zo Zaragozy

Champion Of Faith - kartuziánsky mních




Inšpirácia pre maľbu: kartuziánsky mních

Guerilla - Agustina de Aragon Zaragoza 1808




Inšpirácia pre maľbu: Agustina de Aragon

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?