Móric, mladý poručík W.I.P. 2 (28 mm, Perry Miniatures)

Nijak som sa to nesnažil hrotiť a projekty okolo Mórica Beňovského beriem ako príjemné odbočenia od bežných pracovných záležitostí, či zákaziek. Preto vždy, keď mám chuť, proste hodím všetko za hlavu a ponorím sa do bezpečných nostalgických vôd Beňovského dobrodružstiev. 


Televízna podoba Beňovského a predloha mojich projektov


V prvej fáze tohoto projektu, predstavujúceho Beňovského ako dragúnskeho dôstojníka jej výsosti Márie Terézie som si pripravil figúrku dragúna s hlavou Jozefa Adamoviča a bejzku s jeho hnedákom. Teraz je potrebné dokončiť figúrku jazdca samotného a osadiť ju na koňa.




Červená uniforma dragúnskeho pluku


Z viacerých dôvodov som jazdca a koňa maľoval oddelene, preto som v záverečnej fáze Mórica osadil na koňa a ladil som detaily už na zloženej figúre. Kvôli správnemu umiestneniu svetiel a tieňov rád maľujem skompletizovanú figúru, ale myslím, že to dopadlo celkom dobre.




Skompletizovaná figúrka Mórica

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?