Warhammer 40K Inquisitor Eisenhorn (28 mm, Games Workshop)

 

Ďalší Warhammer 40K model maľovaný na zákazku - tentokrát inkvizítor Eisenhorn. Model som poznal už dávno a veľmi sa mi páčil, trochu som ale zneistel, keď som zistil, že sa nejedná o plastikový model, ale o resinový kit. Asi nepoviem nič nové, keď poviem, že Games Workshop resin nevedel, nevie a nebude vedieť. Ich resinové modely sú jedna veľká katastrofa - a, bohužiaľ, Eisenhorn bol na tom rovnako biedne. 

Nevýrazné, zaliate detaily, zle lícujúce diely, kopec bubliniek a nekvalitného povrchu. V porovnaní s novými plastikovými modelmi, ktoré GW produkuje ako na bežiacom páse, toto je pre mňa nepochopiteľné. Snažil som sa vytĺcť z neho maximum a dúfam, že sa mi to aj podarilo. Úprimne, ale ten GW-čkový resin už zas nejakú dobu nechcem vidieť...  Opäť rýchly tabletop, opäť klasické metaliky. 








Finálna podoba Eisenhorna, v rýchlom tabletope.

Maľovanie na zákazku: Páči sa Vám figúrka? Chceli by ste si nechať podobnú namaľovať aj vy? Neváhajte sa ozvať na facebooku Dark Tower Painting a je možné, že tá najbližšia bude práve Vaša!

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?