Airtis Barbarian Gnome dokončený

Finálna podoba Airtisa, dnes som sa ešte pekelne zapotil nad chrbtom, ktorý na rozdiel od výrazných svalov hrudníka a rúk je dost plochý, bez výraznejších priehlbín. Takže keď som dal výrazné tiene ako vpredu zdalo sa mi to prehnané, keď som dal slabšie, zase vyblité. Ak by som to mal ešte raz premaľúvať, tak skončí v acetóne. Ale v reále vyzerá celkom fajn.

Figúrku vezmem na nadchádzajúci Bulldog Fest v Liptovskom Hrádku, kde si na nej môže každý schuti zgustnúť :)

Plnú verziu obrázkov s viacerými uhlami pohľadu nájdete (a môžete zahlasovať) na CMON: http://www.coolminiornot.com/221541


Moja verzia Airtisa Barbarian Gnoma

Nezaháľal ale ani kolega zo skupinovej stavby por. Wolf a podarilo sa mu dokončiť jeho verziu Airtisa, ktorý je úplne parádny. Týmto samozrejme ďakujem Wolfajzovi za ochotu pustiť sa s totálnou lamou do skupinovky a pokiaľ nebude proti, môžeme si dať kedykoľvek repete (samozrjeme, že už s inou figúrkou).


Airtis Battle Gnome v podaní por. Wolfa

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?