Bulldog Fest 2009 a nové W.I.P.

V sobotu 23. mája som sa s banskobystrickou výpravou klubu figurkárov Herold zúčastnil modelárskej akcie BULLDOG FEST 2009 v Liptovskom Hrádku. Ja som bol na tejto akcii prvýkrát a bol som veľmi milo prekvapený - na začiatku síce malá nezrovnalosť s online registráciou, ale ďalej to už išlo ako po masle - fajnové priestory kultúrneho domu, hromada perfektných modelov, prezentácia modelárskych postupov (by KlingO) a hlavne super ľudkovia na debatu. Povestnou čerešničkou bol záverečný (mimochodom fantastický) guľáš na chate niekde za Hrádkom, proste nádhera.

Síce to nie je to najdôležitejšie, ale výprave sa zadarilo a pobrali sme aj nejaké medajle, konkrétne mne sa ušlo tretie miesto v kategórii BUSTY za Služobníka pána mrazu a prvé miesto v kategórii FIGÚRKY DO 70 mm za Brogana. Ďalšie medajle si vybojovali aj Figiman, Herold, Palo Hanzel a BlackKorbáč.

Zopár fotografií sa objavilo hneď na druhý deň na adrese: http://www.kpmpresov.sk/sutaze/2009/lh09/lh09.htm, naše fotografie od fotografa výpravy Rada zavesím akonáhle mi ich Figiman doručí :)

No a plný dojmov zo súťaže (bolo tam pár fakt unikátnych kúskov) som dnes pohol s dlhšie rozrobeným Urmuthom od Andrea Miniatures, do ktorého som sa pustil v rámci skupinovej stavby bežiaceju na Modelfóre. Ako obvykle, začal som s 'handrami' a metalikami. Predtým som ešte skonvertil čižmy, ktoré mali smiešne malé chodidlá. Keďže mi Urmuth pripomínal komiksového Conana v jeho mladom veku, rozhodol som sa pre kožené hrubšie boty. Podarilo sa mi dotiahnutť takmer všetko oblečenie, zostávajú mi ešte bandáže na rukách, helma s rohami a sekera. Potom už môžem sústrediť všetku energiu do pleťovky, ktorú už podaktorí účastníci skupinovky majú za sebou - a na výbornú...


Urmuth W.I.P. 1 - rozrobené oblečenie a kovy

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?