Barbar Airtis - W.I.P.

Výrazne motivovaný progresom účastníkov skupinovej práce na Urmuthovi som si zbalil svoje modelárske caky-paky pri odchode na rodinný výlet a hneď prvý večer som sa pustil do maľovania Airtisa. Začal som podstavcom, ktorý som mohol robiť aj v nie úplne optimálnych podmienkach na výlete (môj stôl a moju lampu predsa len tak niečo nenahradí). Oproti Broganovi som chcel podstavec o niečo svetlejší - mramorové torzá rozbitých sôch a podlahových dosiek zavalené pod zvetranými sutinami mali kontrastovať so zvyškom podstavca, vrátane zakomponovanej časti skaly na ktorej pamprlo stojí. A pomedzi to samozrejme nesmie chýbať moje 'obľúbené' papradie a iná zelená háveď.


Fotografia výsledku môjho prvého maľovacieho večera s Airtisom

Progres Martina Vlčka a jeho Airtis (už ako pokročilý bojovník)

Viac informácií o našej prebiehajúcej 'takmer-skupinovke' nájdete tiež na modelárskom portáli Modelforum.cz v mojom threade o W.I.P..

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?