štvrtok, 7. mája 2009

Barbar Airtis - W.I.P. 4

Včerajší deň nebol veľmi úspešný čo sa týka prác na Airtisovi, podarilo sa mi len dotiahnuť pár drobných chybičiek na oblečení, rozpracoval som si sekeru, ktorú drží v rukách a natrel základ pre pleťovku. Takže vpodstate nič, čo by stálo za zmienku a už vôbec nie za fotku.

Zato Martin 'por. Wolf' Vlček sa pohol o hodný kus dopredu, a ako sám píše: '...chtěl jsem pleťovku dotáhnout do konce, ale nedám to, zítra budu muset pokračovat do proschlého, to bude porod...'. A že sa mu zadarilo, je vidieť aj na fotografii. Viac info o našej malej skupinovke na Modelfore.

Wolfajzov progres na Airtisovi

2 komentáre:

Roman povedal(a)...

No, ani taka fotka so zakladom pre pletovku alebo rozpracovana sekera nemusi byt nezaujimava, napriklad pre mna, analfabeta... neskor si mozem porovnat figurku a vidiet, co sa stalo s tym zakladom ;-)

Dark Tower povedal(a)...

Roman, ja viem, že by si uvítal čo najviac fotografií, ale to by som musel fotit každú polhodinu. Sám vieš, že keď s pustíš do stavby niečoho, častokrát zabudneš na čas aj priestor a precitneš až keď dokončíš konkrétnu časť stavby. Rovnako je to u mňa a som rád, keď ma to takto pohltí, pretože vtedy mi ide práca najviac od ruky a výsledky sú najlepšie. Na rôzne step-by-step návody sú tu iní machri, ktorí dokážu veľmi podroben popísať jednotlivé kroky a nie sú odkázaní na improvizáciu ako ja :)