Renault Clio II Dynamique 1.2 16V 2004 (Norev, 1:43)

Pár dní po prvom modeli dorazil a druhý - čierne Clio 1.9 dCi France Info, ktoré bolo modelovo na nerozoznanie od môjho miláčika Renault Clio II Dynamique 1.2 16V 2004. Jediným rozdielom bolo farebné prevedenie. O magických účinkoch acetónu som sa už presvedčil, takže toho som sa moc nebál. Rozborka prebehla rýchlo, aj keď chvíľu som hľadal na podvozku šrauby, pomocou ktorých by som autičko rozobral, potom mi došlo, že výrazné ŠPZ-tky sú vlastne plastikové kliny, ktoré to celé držia pohromade - a mal som vybavené. Skôr mi robil vrásky na čele reklamný nápis France Info vytlacený na zadnom skle (ktorý som ja na svojom cliu nemal a nechcel som ho ani nna modeli). Po krátkej porade s Majom som skúsil vatovú tyčinku namočenú do Alpy, ktorá môj problém definitívne vyriešila. 


Originálny  Renault Clio II Dynamique 1.2 16V v mierke 1:1

Model Renault Clio II 1.9 dCi France Info v mierke 1:43 od Norevu


Modelovo autíčko sedelo s veľkou predlohou, takže žiadne karosárske zásahy ako v prípade Grand Touru som robiť nemusel. Rýchly kúpeľ v acetóne, následné poskladanie všetkého, čo malo dostať nástrek do farby karosérie. Samotný nástrek tentokrát už bez drám, na všetko som si pekne počkal a dával si na čas.




Nástrek karosérie a ručné maľovanie detailov 

 Veľmi detailne prevedený interiér už aj s červenou soškou 
Buddhu na palubovke


Medzičasom so si vychutnal aj interiér, ktorý bol spracovaný skutočne skvostne. Nedalo mi, aby som nepridal aj klasickú červenú sošku Buddhu. Preschnutý celok karosérie som zafixoval vrstvou  bezfarebného lesklého laku a niektoré detaily som ručne pretrel matným lakom. Následné podkladanie celého modelu už polo skutočným potešením, všetko išlo pekne od ruky, vďaka dostatočnej fotodokumentácii som mohol spraviť aj presné kópie tabuliek ŠPZ, vrátane rámikov s reklamou banskobystrického Renaultu, kde som auto kúpil.



 Nové štítky a ŠPZ-tky dotvárajú unikátnu litovanú jednokusovú edíciu modelu


Malé porovnanie PRED a PO znovu stojí celkom za to. Do vitrínky
putuje druhá limitka ... 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?