Gabriel Knight W.I.P. 2

Dnes som si dal jen jeden jediný maľovací blok (keďže som sa chystal zahrať si pár hier Warhammer 40K) a povenoval som sa najmä Gabrielovej tvári a vlasom, ktoré sú rovnako nasvietené plápolajúcim palamienkom osudu na jeho ruke. V rámci rozrobenej pleťovky som spravil aj prvé ťahy štetcom na rukách, ale tie bude treba ešte trochu zjemniť a opraviť. Takmer finálnu podobu už dostal kabát, drobné úpravy doznali aj nohavice. Trošku som zjemnil aj prechody na plamnienku a dorobil som jeho odlesky na topánkach.

Trochu som pritvrdil aj v o farebnom ladení skaly pred Gabrielom a pod ním a vtedy ma napadla myšlienka neskončiť osvetlenie na skalách, ale potiahnuť ho až na okraj podstavčeka. Fotografia ilustruje prvý pokus, ktorý podľa mňa nedopadol práve najlepšie. Našťastie počas uspávania malého Samka mi v hlave skrsla (dá sa povedať, že mi priam vyskočila pred očami) iná varianta dosvitu plamienka na bejzku, takže už sa nemôžem dočkať, keď ju skúsim zrealizovať.

Ku finálnej podobe Gabriela mi potom už bude chýbať len brašna s freehandom motívu z krabice hry.

Gabriel Knight s prvým (a nie práve najlepším) pokusom o osvetlený podstavček

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?