Nová diorámka: Primus & Prime - Walking Death

Už niekoľko dní sa pohrávam s myšlienkou beštialnej diorámky Primus & Prime - Walking Death, ktorá je kombináciou dvoch beštiálnych figúriek - Primus Death, The Dark Executioner od Enigmy a Aberration Prime od Rackhamu. Zatiaľ som porobil len malé konverzie, napozicioval som si figúry na podstavec - prvýkrat som použil normálne skaly z prírody, ako mi kázal ujo Marian :), ktorý mi všetko aj strekol základom (ďakujem, ďakujem, ďakujem).

Inak ten rackhamovský plast, z ktorého je Aberration je uplne desný, je to dosť pružné, zle sa to vŕta, zle sa brúsi, bežné modelárske lepidlá to nezlepia... Fuj. Oproti tomu enigmovský white metal eňo ňuňo ...

Na diorámke budem zrejme pracovať priebežne a bude to 'beh na dlhú trať'.

Primus & Prime - Walking Death

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?