Onufry the Ribald - W.I.P. a dočasný dištanc

Cez predĺžený víkend sme s rodinkou navštívili svokrovcov a myslel som si, že po večeroch pohnem so sciborským trpaslíkom, ku ktorému už mám hotový podstavec. Poriadne som sa namotivoval na návšteve u Mariana a príjemne nabudenýsom po dva vecery nad tým sedel. Zo začiatku som mal pocit, že je to fajn. Ale asi to bol len mylný dojem, možno niečo urobilo zlé osvetlenie, ale postupne som sa nemohol ubrániť pocitu, že nekráčam správnym smerom. A čím dlhšie som nad tým rozmýšľal, tým horšie to bolo. Takže jedno foto na rozlúčku a Onufry the Ribald sa už kúpe v odfarbovači.... Asi si dám teraz pauzičku s touto figúrkou, kým to vo mne nedozrie a nebudem si istý smerom, ktorým sa budem chcieť vydať.

Onufry the Ribald pred vhodením do odfarbovača

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?