Death Korps Mini Diorámka - druhé W.I.P.

Pokračovanie tejto diorámky začína tam, kde som naposledy skončil - otrepaním neprilepených kamienmkov a štrku a premýšľaním nad dobrým zakladom. Sprejovanie priamo veľmi do úvahy neprichádzalo, keďže viem, že sprejovaný stryrodur sa rozpúšťa. Tak som skúsil fintu č. 2 - najprv som ako základ naniesol štetcom dve vrstvy klasickej akrylovej farby a strekol som to základom až potom. Výsledkom bolo ponaučenie - "ani akrylom pretretý styrodur sa neoplatí striekať sprejom - rozpúšťa sa". Našťastie som k tejto múdrosti prišiel bez veľkých obetí. Všetko som skúšal na testovacom kúsku styroduru.

Po takomto náhlom zmúdrení som prestal snívať o pekne savom sprejovanom základe a pustil som sa radšej do maľovania na tom, čo som mal. Niekoľko riedkych vrstiev rôznymi odtieňmi hnedej a pár drybrushovacích 'čísiel' zabezpečilo solídnu zem, piesok, skalky a trosky na zemi. Zvyšnou hnedou som pretrel trámy nosnej konštrukcie plošiny. Potom som sa pustil do zničenej steny - viacerými vrstvami hnedej som 'vytiahol' tehly v stene a niekoľkými červenými washmi som im pridal tmavotehlový odtieň. Ešte svetlou farbou vytiahnuť pár drobností a hurá na omietku. Tu som sa bavil asi najviac postupným vrstvením stále svetlejších vrstiev 'farebnej vody'. Celý maľovací blok som uzavrel vytiahnutím prasklín a dier v omietke svetlou linkou. Dávam pauzu a idem pre manželku do práce a na obed.



Výsledky práce po prvom maľovacom bloku

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?