Death Korps Mini Diorámka - tretie W.I.P.

Po dobrom obede a zaslúženom odpočinku som sa vrátil ku diorámke. Podľa plánu som si rozrobil niekoľko odlišných metalických farieb a spravil som základné nátery. Tie som po zaschnutí stiahol niekoľkými tmavými washmi. Medzitým som pretrel pár drobných detailov - ammo-box, ikonu okrídlenej lebky, zasypanú pušku, dve ľudské lebky pod stenou. Na niektoré z metalických trámov som spravil trochu začmudenia a zašpinenia, 'okopal' som podlahovú mriežku plošiny, zašpinil potrubia a trubky. Na stenu som pridal stopy stekajucej špiny z dier.

Potom som sa pustil do sajrajtu vytekajúceho zo stoky. Chcel som, aby trošku rozžiaril tmavú spodnú časť bejzky, takže som mu dal podobu rádioaktívneho 'mutagénu'. plus OSL osvit okolitých objektov. Tuším budem aj spokojný, takže treba končiť skôr, než ma to prejde :)



Postupne sa rysujúca stena a 'mutagén' vytekajúci zo stoky

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?