Plastiková Zima 2009

28. novembra 2009 sme sa s priateľmi z Klubu figurkárov Herold zúčastnili na modelárskej súťaži Plastiková Zima 2009, organizovanej KPM Bratislava. Vzhľadom na referencie z predchádzajúcich rokov som považoval túto akciu za vyvrcholenie a dôstojné ukončenie (defakto mojej prvej) modelárskej súťažnej sezóny. A musím povedať, že som rozhodne nezostal sklamaný a realita predčila všetky moje očakávania. Konaná vo veľkorysom a príjemnom prostredí domu kultúry Ružinov, výborne zorganizovaná, podporená medzinárodnou modelárskou účasťou a doplnená množstvom predajcov, tak sa mi zapíše do pamäti Plastik Kosa, ako akciu žoviálne nazývali jej účastníci. Okrem toho som stretol množstvo zaujímavých ľudí, s poniektorými sme chvíľu zotrvali v priateľskej debate, niečo sme aj pokúpili, takže maximálna spokojnosť. Navyše aj šťastena priala (inak si to vysvetliť neviem :)) a dva z mojich modelov sa dokonca ocitli medzi ocenenými. Takže veľká vďaka organizátorom, zúčastneným a všetkým, ktorí sa na tejto akcii podieľali.

Niekoľko fotografií je na nasledovných stránkach: galéria Plastikovej zimy 2009, galéria Klubu figurkárov Herold, Modelforum.cz.


Ocenená busta Ïlnimara v kategórii D3 Busty


Odovzdávanie cien v kategórii D3 Busty (ja a Pol)


Ocenený Helloweenstein v kategórii D4 Fantasy a sci-fi figúrky

Odovzdávanie cien v kategórii D3 Busty (ja a Štěpán Los)


Poznámka: Fotografie v tomto príspevku boli prevzaté z webu organizátora súťaže KPM Bratislava
.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?