NOVÝ Lord Kaldor Draigo W.I.P. 3

Po poslednom rozhodnutí priblížiť plastového Draiga čo najviac resinovému originálu som zostal pred dilemou, či skúsiť vysculptiť aj jeho plášť na chrbte. Večer som naštudoval niekoľko tipov a trikov pre sculptenie plášťov a záster a niekoľko všeobecných rád ku greenstuffu a pustil som sa do toho. Najprv som si chcel spraviť drôtený model na ktorom by som plášť vytvaroval a ktorý by ho podopieral, kým greenstuff vytvrdne. Ale nezohnal som vhodný drôt a tak prišiel na rad plán B - oblámal som zle odliate resinové telo Draiga a plášť som vysculptil na ňom.


Nový plášť pre plastikového Draiga


Je to moja prvá výraznejšia greenstuffová práca. Pár vecí by som možno chcel spraviť lepšie, ale myslím, že v tejto chvíli je to dostacujúce a zbytok snáď spraví paint :).

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?