Sköll The Conqueror W.I.P. 08 - skicovanie chrbta

Pokračovanie prác na Sköllovi - tentokrát zadná časť jeho templárskeho odevu. Na prvý pohľad je zrejmé, že je chrbát detailne vysculptený, je tam množstvo záhybov, k tomu vertikálne členenie. Pri maľovaní však človek príde na to, že je to všetko dosť hrubé a neforemné (ale asi sa to tak k trollovi hodí). Keďže mám poruke aj druhú verziu Skölla v čiernom základe s bielou nastreknutými svetlami, môžem si priebežne kontrolovať správnosť uloženia svetiel ai tieňov. Dnes sa mi nedarilo veľmi dobre, neustále som bol nespokojný s intenzitou maľby - raz boli svetlá prislabé, potom tiene príliš intenzívne. Nakoniec som sa rozhodol nechať to na dnes tak a počkať na denné svetlo. Uvidíme, čo s tým ďalej.


 Prvá skica chrbta

 Pridané svetlá

Pridané tiene a glazy


Komentáre

Borek napísal(a)…
Super progress. Předpokládám, že na zbroj použiješ NMM. Používáš někdy i TMM?
Dark Tower napísal(a)…
Ahoj Borku. Diky za povzbudive slova. A ano, na zbroj pouzijem NMM. Podla mna sa ku danemu cartoon/comics/fantasy stylu hodi. Osobne mi vyhovuje viac ako TMM, ktore pouzivam velmi malo. Neviem dosiahnut takeho efektu, s ktorym by som bol spokojny. TMM som pouzil na niekolkych bustach a hernych figurkach pre Warhammer.

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?