Sowar Guides Cavalry Afghanistan 1897 W.I.P 05 - uniforma

Po úspešnom dokončení projektu so Sköllom som sa hneď pustil do ďalšej figúrky, resp. busty. Nikdy som nemal chuť ani ambíciu skúšať historické busty, ale odkedy som šťastnou náhodou získal niekoľko historických bustičiek do Stormtrooper Miniatures, podľahol som im. Prvá z nich - Grenadier Guards Officer Crimea 1854 bola pre mňa fantastický zážitok a tak nečudo, že ďalšia busta na mojom stole je opäť od Stormtroopera.

Sowar Guides Cavalry Afghanistan 1897 je bustička rozpracovaná ešte v marci 2015 a venoval som sa jej zhruba do mája 2015, kedy som mal hotovú tvár, šerpu, opasok a modrobiely turban. Takže dnes prišla na rad uniforma. Po malom prieskume ohľadom farby uniformy som sa do nej pustil. Zo začiatku to nešlo veľmi dobre - podklad nesal farbu (zrejme z ohmatania počas predchádzajúceho maľovania) a tá sa dosť rozmazávala. Niekoľko vrstiev glazov základ zmatnil a mohol som pokračovať. Výrazné spodné drapérie sa maľovali príjemne, na rozdiel od decentných záhybov v hornej časti. Keď som mal už zjemňovania uniformy dosť, odreagoval som sa na kožených popruhoch. Na dennom svetle sa na všetko pozriem a uvidím, čo ďalej...


Prvé vrstvy farby na uniforme


 Naznačené svetlá a tiene


 Ďalšie modelovanie svetiel a tieňov na uniforme
a kožené pásy


Kontrolný vrchný pohľad



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?