Sköll The Conqueror W.I.P. 11 - bohatiersky maľovací víkend

Tento víkend môžem spokojne nazvať bohatierskym maľovacím víkendom, pretože som sa rozhodol dokončiť Sköllovu templársku diorámku. Plán to bol vskutku odvážny. Najprv som dorazil (alebo skôr pokazil a opravil?) nohy. Ďalší krok bol logický - zvyšok pleťovky - ruky a tvár (asi príhodnejšie je označenie ksicht). Inšpiráciou mi bol plagát Skölla pre Zombicide, kde je v ružovo-fialovej verzii. To mi vyhovovalo keďže pánko má byť pseudotemplár :) Inšpiroval som sa aj tmavými fľakmi na Sköllovej pokožke, len som tmavé škvrny doplnil aj niekoľkými svetlými.


 Začíname pleťovku, v pozadí inšpiračný plagát

Sköllova pleťovka


Po pleťovke som ešte celkom rýchlo spravil kožené doplnky - chrániče predlakia, povrazy na bicepsoch a rukoväť meča. Po nich už nebolo vyhnutia a musel som sa pustiť do NMM zbroje. Prvou na rade bola helma - s najmenšou plochou bola najľahší terč :)))




NMM helma v troch krátkych zastaveniach


Helma bola vskutku pohodová záležitosť, len veľká oblá čepeľ na vrchu helmy bola prísľubom 'radostí', ktoré ma čakajú na obrovskom meči. Dvakrát. Spredu aj zozadu.




Predná strana meča od hrubého základu
po bojové šámy




Zadná strana meča


Zato meč bol vcelku morda. Veľké rovné plochy boli dosť náročné na plynulé prechody, aké si NMM vyžaduje. Pri predstave, že to martýrium bude treba absolvovať ešte aj na zadnej strane meča (aj keď už nie v tej intenzite, keďže zadná strana bude 'v závetrí'). Tú radosť, keď som mal celý meč hotový neohla skaziť ani predstava veselého dvojitého pekla so zdobenými náplecníkmi, ktoré ma ešte pred finále čakajú.


Koniec maľovacieho víkendu


Síce sa mi nepodarilo splniť predsavzatie, že počas tohoto víkendu Skölla dokončím, napriek tomu to bol bohatiersky výkon (po jeden a pol ročnej pauze duplom) a s jeho výsledkom som spokojný. V každom prípade ideme do finále a Sköll na bejzku :)
 

Komentáre

Borek napísal(a)…
SUPER!. Vypadá moc dobře. Ty kožený pobitý cvočkama (na předloktí) vypadají hodně luxusně, i kroužková zbroj pod přilbou (kolem ucha), i ta přilba je parádní. Mazec. Celkově bomba. Jsem zvědav na ty ramenní chrániče, i na to, jak si to 'sedne' s tou bejzkou.

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?