Sowar Guides Cavalry Afghanistan 1897 W.I.P 04 - turban

Prácu na bielo-modrom turbane som si zámerne odkladal, pretože som si nebol celkom istý ako spravím ten biely základ a potom na ňom je vyšitý síce jednoduchý modrý vzor, ale namaľovať rovné čiary na drapériách je pre mňa preda len kumšt a chcelo to trochu tréningu. Nakoniec som si povedal, že raz to prísť musí, tak čo! A ono to až také utrpenie nebolo - bavilo ma to. Jednak drapérie sú veľmi dobre vysculptené, takže ukladanie svetla a tieňa bola radosť a nakoniec som našiel aj spôsob, ako  na čiarovaný vzor. Na prvý pohľad triviálna záležitosť, ale výsledok ma naozaj potešil.

V ďalšej fáze sa budem musieť popasovať s uniformou, ktorá je v materiáloch ku buste uvádzaná ako 'khaki', na boxarte a na mnohých miestach na internete ide skór o žltú. No, uvidíme...

Poznámka: Prácu na turbane som realizval pred niekoľkými mesiacmi, bohužiaľ záznam o tom sa stratil, takže dopĺňam dodatočne, keďže Sowar je druhý projekt - po Sköllovi, ktorý by som v dohľadnej dobe rád dokončil.





Bielomodrý turban sa nakoniec celkom podaril


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?